+380 97 867 80 08 +380 63 323 70 17

Як правильно вибрати акумуляторну батарею?

Як правильно вибрати акумуляторну батарею?
Як вибрати автомобільний акумулятор?
Як підібрати акумулятор для автомобілів? На що потрібно звернути увагу першочергово? Які критерії підбору є важливими? Як зробити правильний вибір?

Як вибрати акумулятор для автомобіля за своїми технічними критеріями?

1. Розмір акумулятора.
Протягом тривалого часу як виробники автомобільної техніки, так і виробники акумуляторів стандартизували свою продукцію між собою. Деякі стандартизували посадкове місце акумулятора під капотом автомобіля, а інші – розміри АКБ.

Принцип стандартизації розміру визначається насамперед ємністю акумулятора, а по-друге, типом кузова. Розрізняють два типи – "європейський" і "азіатський". Різниця між ними полягає в особливості розташування клем. Перший тип клем втоплені в корпус, а другий тип – назовні.

2. Пусковий струм
Це максимальний струм, який здатний виробляти акумулятор протягом короткого проміжку часу при піковому навантаженні в умовах низьких температур. Існує кілька стандартів визначення пускового струму. Відмінності між ними полягають здебільшого в конкретній температурі, до якої охолоджується акумулятор, і проміжку часу, під час якого на стартер подається струм.

Для дизельних двигунів рекомендується вибирати акумулятори з більш високим пусковим струмом, ніж для бензинових двигунів того ж об'єму.

3. Ємність акумулятора
Виробники визначають ємність АКБ, виходячи з:

Об'єм двигуна. Більший об’єм двигуна потребує більшої потужнішого стартера для можливості його запуску. Потужнішому стартеру відповідно необхідний струм більшої сили.

Тип двигуна. При рівних об’ємах для запуску дизельного двигуна необхідний стартер більшої потужності, ніж для запуску бензинового двигуна.

Умови експлуатації автомобіля. Автомобілі, що відправляються в північні регіони, оснащені акумуляторами більшої ємності, ніж автомобілі, що відправляються в південні регіони, оскільки враховується факт згущення масла при від'ємних температурах. Це в свою чергу вимагає більше зусиль, щоб запустити двигун, що збільшує поточне споживання струму акумулятора.
Не рекомендується встановлювати акумулятор на автомобіль, який відрізняється ємністю від заводського АКБ, більш ніж на 10%.

4. Полярність. Вона може бути прямою та зворотньою. Щоб визначити полярність, уявіть, що ви вийняли акумуляторну батарею і розвернули її таким чином, щоб клеми були перед вами. Якщо плюсова клема буде від вас зліва – це пряма полярність. Якщо праворуч - зворотня.

Як вибрати акумулятор для автомобіля за технологічними критеріями?

Як вибрати акумулятор для автомобіля на основі його технологічних критеріїв? Саме вони визначають довговічність, надійність і ефективність терміну служби акумулятора.

Сьогодні майже всі виробники виготовляють необслуговуючі акумуляторні батареї. Відмінність полягає лиш в технології виготовлення цих АКБ.

Са/Са-технологія – електролітичні пластини покриваються тонким шаром кальцію і додатково легуються оловом. За цією технологією виготовляють бюджетний та середній сегмент акумуляторних батарей.

AGM - технологія – електролітичні пластини також покриті тонким шаром кальцію. Але додатково між електролітичними пластинами встановлюється пластиковий пористий сепаратор, який, по-перше, поглинає розчин сірчаної кислоти, а по-друге, затримує в своїх порах водне-кисневу суміш. Останній потім безпечно рекомбінує назад у молекули води.

Технологія AGM виробляє преміальні батареї, оскільки вона має кращі експлуатаційні характеристики, ніж Са/Са-технологія.

Якщо ви зацікавлені у виборі акумулятора для автоматичного запуску, який має функцію Start-Stop, зверніть увагу на технологію EFB. Він розроблений спеціально для таких автомобілів, а тому має кілька характерних відмінностей.

По-перше, це велика товщина свинцевих пластин, які обгорнуті пакетами з полімерними волокнами. Це підвищило стійкість EFB до глибокого розряду EFB і дозволило підтримувати напругу і силу струму при використанні частково розрядженого акумулятора.

По-друге, використовується спеціальна технологія, яка перетворює вібрації з двигуна в енергію циркуляції електролітів. Це забезпечує рівномірний вплив заряду з усю їх площу електролітичних пластин.

Вернутись до списку